joi, 8 septembrie 2011

Iubeste-ma inca...

Nu ma lasa singura.Am inca nevoie de tine.Chiar daca intunericul a fost invins de zi.Chiar daca orele indica sosirea momentului despartirii noastre, chiar daca lumina soarelui se raspandeste pe cearsaful din patul nostru si marea te cheama, eu te vreau inca aici cu mine, iubitul meu...

Aici, alaturi de inima mea.Aici, cu capul sprijinit pe umarul meu.Aici, sa respiri parfumul pielii mele.Avem doar clipa asta sa stam impreuna pana cand nesiguranta ne va ajunge si ne vom desparti.Nu ma intereseaza ce se va intampla dupa...ce  posedam este ACUM. Ce sa facem cu maine, daca in azi este tot ceea ce ne dorim??? Tine-ma strans in acest moment, iubitul meu...tot ceea ce urmeaza dupa poate sa astepte.Nu pleca.Ramai si incalzete-ma in bratele tale.

O ciocarlie deja canta,salutand ziua care urmeaza sa ne desparta.O noua zi care ne va duce departe unul de celalalt fara sa ne promita ca ne vom mai intalni vreodata.

Pasii pe care ii vom face cand vom abandona acest vis, aceasta ora de iubire,vor urma o distanta de netrecut intre corpurile noastre, dar nu si intre inimile noastre, pentru ca nimeni si nimic nu va putea distruge o legatura asa stransa ca a noastra.

Tu vei pleca...eu voi ramane aici, asteptandu-te,cercetand zi dupa zi marea pentru a vedea daca mi te va aduce inapoi.

Ca va fi pentru un minut, ca va fi pentru toata viata, ca va fi pentru o eternitate, iubitul meu, ma vei gasi asteptandu'te , visand la plaja pe care ne'am sarutat prima data.

Dar acum nu vreau sa ma gandesc la despartirea noastra, acum vreau doar sa dorm langa tine.Langa corpul tau parfumat.In bratele tale care sunt singurul meu loc sigur.Alaturi de tine, care esti oceanul meu, esti viata mea,esti TOTUL...

Inca o ora, iubitul meu...doar o ora...IUBESTE-MA inca...!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu