marți, 10 mai 2011

Best friends forever!!!

Aseara nu aveam somn si mi-a venit o idee minunata.Sa creez o rubrica pe blogul meu in care sa le arat tuturor cine sunt prietenii mei, si cand spun asta ma refer la cei care si-au castigat dreptul sa apara in aceasta rubrica.Astfel in fiecare zi,sau macar la 2 zile voi publica poze cu prietenii mei si citate care ii caracterizeaza.

•A avea un prieten este mai vital decat a avea un inger. – Nichita Stanescu
•Un prieten este cineva care are aceeasi dusmani ca si tine. – Abraham Lincoln
•Imi place sa stiu totul despre noii mei prieteni, dar nimic despre cei vechi. – Oscar Wilde
•Prietenia inseamna a fi frate si sora, doua suflete ce se ating fara sa se confunde, doua degete ale aceleiasi maini. – Victor Hugo
•Prietenia este inchisoarea sufletului de buna voie in trup strain. – Dimitrie Cantemir
•Alaturi de un prieten adevarat este cu neputinta sa ajungi la neznadejde. – Honore de Balzac
•Prietenia indoieste bucuriile si injumatateste necazurile. – Francis Bacon
•Prietenia e lucrul cel mai greu de explicat. Nu este ceva ce se poate invata la scoala. Dar daca nu ai invatat ce inseamna prietenia inseamna ca nu ai invatat nimic. – Muhammad Ali
•Drumul catre casa unui prieten nu e niciodata lung. – Necunoscut

•Cand nu mai am putere inchid ochii si realizez ca prietenii mei imi sunt energia mea. – Necunoscut

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu