marți, 14 decembrie 2010

C'est la vie...la vie jolie

Ascultând melodia "înger şi demon" de la KST mă apucă mii de gânduri şi amintiri oarecum urâte,care mă fac într-un fel să-mi deschid capul şi ochii şi să înţeleg că trăiesc într-o lume rea,într-o lume de rahat, un fel de "azi pe mâine" unde refugiul nu prea ştiu nici dacă există şi m-am săturat de toate scandalurile, de toate discuţiile pe care le aud, pe care le văd oriunde.Văd cum se ceartă copii de 10-11 ani pe o ţigară,o cunostinta care îmi spune că el chiar nu mai are prieteni, că s-a certat cu toţi, ceea ce mi se pare normal,că prieteni adevăraţi găseşti 2-3 la 1000,toţi sunt numai pe interes,toţi caută să răscolească,de fapt, într-un cuvânt m-am săturat!
Mi-e scârbă de toţi şi toate mi-e scârbă şi de mine uneori că trăiesc într-o asemenea lume unde o să ajungem să ne mâncăm unii pe alţii dacă chiar nu cumva am făcut-o deja.O să vină vremea când o să renunţ la toţi şi o să le întorc spatele pentru că m-am săturat să fiu luată-n glumă.Poate nu sunt prima care face asta dar un lucru ştiu şi anume că nu trebuie să stau să suport pe toată lumea,o să-mi zic in gand "nu va mai cunosc"(cu exceptia adevaratilor prieteni care chiar merita sentimente).
M-am saturat de lume care zice:"consideră-mă un bun tovarăş,cel mai bun prieten,poţi chiar să-mi spui orice" şi apoi toarnă tot la restu ba chiar mai şi adaugă în plus,dar eu am o vorbă:"Le dă la toţi Dumnezeu după inimă" şi o să le dea.

Citez: "Vreau un demon lângă mine pentru că vreau să mă razbun,vreau să mă ajute e timpul judecăţii acum/Să fie acolo să aibe grijă să nu cumva să uit ceva,să nu cumva să scape cineva..toată lumea/O să corup fericirea multora şi nu îmi va păsa de durerea altora când v-or striga "aah"/ El este cel ce îmi va da puterea să trec cu vederea,să nu aud nimic decât tăcerea celor pedepsiţi/Înedreptăţiţi se vor crede să ceară îndurare,ajută-mă să-i fac să sufere mai tare/Nedreptate pentru cei nedrepţi la final nu v-or sta drepţi în faţa mea..oameni veninoşi/Voi reprezenta sanatoriul de boli mintale pentru oameni sănătoşi/Se apropie,mă apropii ca un marş funebru,el este un demon alb sau e un înger negru ?
Pentru cine vrea piesa se numeşte KST-înger şi demon !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu